grudnia 19, 2014

SYLWESTROWE KREACJE BIEDRONKI - PODEJŚCIE DRUGIE


Być może wiele z Was pamięta post sprzed roku, w którym prezentowałam Wam kreacje sylwestrowe z Biedronki. Wyłonione na drodze konkursu sukienki pojawiły się w sklepach i w zaledwie 3 tygodnie sprzedały się w ilości ponad 23 tys. sztuk. To sukces nie tylko Jeronimo Martins, ale także każdego z młodych projektantów, który dany model zaprojektował. W tym roku Biedronka kontynuuje współpracę z łódzkim ASP...
Zamiast sukienek od 15 grudnia w Biedronkach możemy szukać czterech wyjątkowych bluzek. Przed młodymi projektantami stanęło nie lada wyzwanie - stworzyć kreacje uwzględniające indywidualne potrzeby i gusta, tak by powstało coś uniwersalnego, a zarazem modnego. 

I chyba nie trzeba nikomu udowadniać, że pomysł jest wspaniały. Biedronka daje możliwości młodym adeptom sztuki, a poprzez rzut na głęboką wodę krzesi w nich zapał, potencjał, kreatywność. Co więcej - każda z bluzek została wyprodukowana na terenie Polski, więc kapitał nie utknął na krańcach Azji.



Pomijając całą idee i akcję uważam, że kreacje, a zwłaszcza jedna są absolutnie wspaniałe. Przyznam szczerze, że sukienki z tamtego roku mam, a mała czarna jest obecnie moją ulubioną łączącą wygodę i klasyczną elegancję, W tym roku stawiam na projekt Aurelii Fąfary, która moim zdaniem osiągnęła 300% normy i jestem pewna, że jej projekt całkowicie wyprzedał się już w pierwszych dniach. Połączenie delikatnej siateczki z klasyczną czernią jest nie tylko urzekająco minimalistyczne, ale efektowne i eleganckie. Duże wycięcie na plecach wymaga kombinowania z biustonoszem, ale po uporaniu się wygląda niezwykle kusząco.


Kreacja od Klaudii Markiewcz jest typowo karnawałowa. Przyznam, ze w swojej garderobie posiadam kilka bluzek z cekinami i wyciągam je jedynie od większej okazji. Jest to jednak świetna opcja dla Pań, które wybierają się na sylwestra, ale stronią od sukienek i spódnic na kilometr. 'Lejący' się dekolt nadaje kreacji lekkości, a cekiny efektownie mienią się w świetle.


W tamtym roku krytykowano działania Biedronki, dziwiono się projektantom, ze godzą się na upublicznienie swoich danych pod logo Jeronimo Martins. W ślady młodych projektantów ruszyli potem następni Paprocki&Brzozowski projektując koce w ramach akcji z DKMS. Biedronka tworzy możliwości na rynku, od każdego indywidulanie zależy czy je wykorzysta. Nie trzeba być projektantem na salonach, aby zdobyć uznanie i szacunek w branży. Choć tego młodym adeptom życzę.



Jestem ciekawa co myślicie o kreacjach i poczynaniach dyskontu? Może ktoś z Was kupił bluzkę i podzieli się opinią? Cena - 39.90 zł, może nie należy do najniższych, a przy większych wyprzedażach sieciówki rzucają swoje resztki w znacznie niższych cenach, jednak mając świadomość, że dzięki tej akcji i pozostałym Biedronka wspiera młodych i finansuje dostęp do największej w świecie platformy analizującej trendy uważam, że warto.

Dajcie znać w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar w swoim komentarzu zostawić mi odnośnik do swojego bloga lepiej od razu wyjdź! ZAKAZ REKLAM I LINKOWANIA. Odwiedzam KAŻDEGO, kto zostawia merytoryczny komentarz, a jeśli mi się podoba zostaję tam na dłużej. Nie potrzebuję specjalnego zaproszenia!
Jednocześnie dziękuję za każde słowo i każdego hejta :*

Copyright © 2017 Pata bloguje